SERVICE VOOR UW WONING

SERVICE

ERA Contour biedt liefdevol onderhoud en efficiënt beheer zodat wat mooi is óók mooi blijft. We willen dat onze klanten van een huis een thuis maken en dit bereiken we door te luisteren en oprecht aandacht te hebben.


SERVICEMELDINGEN

Wilt u een melding doen of een reparatieverzoek indienen? Ga naar woningdossier.homedna.nl en log in op uw woningdossier.

Heeft u nog geen inloggegevens van HomeDNA? U kunt eenmalig via deze link een garantieverzoek doorgeven. Na gebruik ontvangt u direct inloggegevens voor HomeDNA, zodat u een volgende melding rechtstreeks via het online woningdossier kunt doen.


TELEFONISCH BEREIKBAAR

Wilt u telefonisch contact met een van onze servicemedewerkers? Belt u dan naar 079 - 317 01 70.
Buiten kantooruren kunt u (ook voor dringende meldingen) bellen met TBI Direct op 0900 - 824 34 73.

Reparatieformulier

Heeft u een woningdossier bij homeDNA?



Reparatieverzoeken gemeld via het woningdossier kunnen beter en sneller in behandeling worden genomen.
Ga naar woningdossier.eracontour.nl en log in.
Wachtwoord vergeten? Vraag een nieuw wachtwoord aan op het inlogscherm.

Klantgegevens

Gegevens reparatieverzoek

Afspraak mogelijkheden

Wij komen graag bij u langs voor het reparatieverzoek wanneer u dit het beste uitkomt. Geef uw voorkeur aan. Meerdere opties zijn mogelijk.

maandag
dinsdag
woensdag
donderdag
vrijdag

Garantievoorwaarden


Dit formulier is voor één reparatieverzoek. Het verzoek dat u hier toevoegt wordt direct naar ons verzonden en zullen wij zo snel mogelijk in behandeling nemen.