LEKKEREIGENHUIS FINALIST VOOR BOUWKENNIS MARKETING JAARPRIJS

30 jun 2016

Het woningbouwconcept lekkerEIGENhuis van de TBI-ondernemingen ERA Contour, Hazenberg Bouw en Koopmans Bouwgroep staat in de finale van de BouwKennis Marketing Jaarprijs 2016. Uit alle inzendingen waren eerder al tien kanshebbers geselecteerd voor deze prestigieuze prijs. Zij mochten vrijdag 24 juni via een elevator pitch de vakjury overtuigen van de kracht van hun marketingconcept. Hieruit kwam lekkerEIGENhuis als één van drie finalisten uit de bus. Donderdag 22 september wordt de winnaar bekendgemaakt tijdens de BouwKennis Jaarbijeenkomst in theater DE KOM te Nieuwegein.

Bianca Seekles en Jeroen Heijdra met het juryrapport

De BouwKennis Marketing Jaarprijs is dé nationale marketingprijs voor marketingconcepten in de bouw. Ook dit jaar heeft een groot aantal bedrijven vanuit de gehele kolom zich ingeschreven om mee te dingen naar de titel ‘meest inspirerende marketinginitiatief in de bouw-, vastgoed- en installatiesector’. Belangrijke criteria voor toekenning van de prijs zijn: strategie, innovativiteit, betekenis voor de doelgroep en communicatieve uitrol. Naast het marketingconcept van lekkerEIGENhuis zijn SolidLux en ‘aangenaam wonen’ van Wanrooij Bouw & Ontwikkeling gekozen voor een plek in de finale. Volgens de jury bieden de drie finalisten ieder ieder op eigen wijze een origineel en sterk marketingconcept.

lekkerEIGENhuis

lekkerEIGENhuis is de meest uitgebreide en complete conceptwoning voor betaalbare koop- en huurwoningen in Nederland. De wooncollectie van lekkerEIGENhuis is in nauwe samenwerking met de eindgebruikers ontwikkeld. Dat maakt het concept uniek. Met een betaalbaar dak boven je hoofd alleen ben je er namelijk nog niet. Eigenheid en keuzevrijheid zijn belangrijk voor de moderne woonconsument. Daarom omvat de collectie maar liefst 7 vormtypes, 15 architectuurstijlen (woonsmaken), 4 basisplattegronden, 6 beuk- en dieptematen en vele materialen en opties die te combineren zijn tot meer dan 10.000 verschillende variaties in woningen.

Meer informatie: www.lekkereigenhuis.nl.

Voor meer informatie over de BouwKennis Marketing Jaarprijs, de overige finalisten en de Jaarbijeenkomst: www.bouwkennisjaarbijeenkomst.nl